ZESPÓŁ SZKÓŁ
W TUCHOWICZU
Plan zimowiska

„ Jak zdrowo, wesoło i dobrze żyć”

                                                                                         

Plan działań zimowiska organizowanego przez SP w Tuchowiczu na okres 16. 02-  do 20. 02. 2004 r.

„Wspólna zabawa uczy, bawi, wychowuje, integruje”

Dzień

 tygodnia

Hasło

dnia

Zadania programowe

Materiały do pracy grup

Odpowiedzialni

I grupa

II grupa

III grupa

Poniedziałek 16.02. 2004

 

 

 

 

 

 

 

 

Integracja grup

 

1.    Podział na grupy.

2.    Wybór szefa grupy.

3.    Pomysły i wybór na nazwę grupy.

4.    Przygotowanie do prezentacji : piosenka, hasło, okrzyk.

5.    Poczęstunek.

6.    Prace plastyczne- wykonanie logo grupy.

7.    Zabawy integracyjne.

8.    Prezentacja grup.

9.    Gry i grafika komputerowa

 

1.    Podział na grupy.

2.    Wybór szefa grupy.

3.    Pomysły i wybór na nazwę grupy.

4.    Przygotowanie do prezentacji : piosenka, hasło, okrzyk.

5.    Poczęstunek.

6.    Prace plastyczne- wykonanie logo grupy.

7.    Zabawy integracyjne.

8.    Prezentacja grup.

9.    Konkursy czytelnicze dla kl. IV-VI

 

1.      Podział na grupy.

2.      Wybór szefa grupy.

3.      Pomysły i wybór na nazwę grupy.

4.      Przygotowanie do prezentacji : piosenka, hasło, okrzyk.

5.      Poczęstunek.

6.      Prace plastyczne- wykonanie logo grupy.

7.      Zabawy integracyjne.

8.      Prezentacja grup.

9.      Program antyalkoholowy                     „ 7 Kroków”.

 

-mazaki, bibuły, kolorowy papier, kleje, nożyczki, szpileczki, pinezki, kartony, brystole, farby, sprzęt sportowy,

-nagrody rzeczowe,

-art. spożywcze

 

Bożena Stępniewska-              -Szewczak,

Barbara Kopeć,

Barbara Domańska,

Anna Sowa

 

Wtorek  17. 02. 2004

 

 

 

 

 

„W Keksolandii”

 

1.  Wspólne oglądanie wybranych fragmentów filmu  „ Akademia Pana Kleksa.

2.  Zajęcia warsztatowe:

- „ Uczta u Mistrza Kleksa”

- pomagamy Mateuszowi przybrać postać ludzką,

- lekcja j. polskiego oraz zajęcia sportowe  „w Kleksoklasie”

3.  Poczęstunek- wspólne przygotowanie i degustacje.

4.  „W Kleksolandii”- quiz podsumowujący pracę.

5.  Wręczenie nagród

 i upominków.

 

1.  Wspólne oglądanie wybranych fragmentów filmu „ Akademia Pana Kleksa.

2.  Zajęcia warsztatowe:

- „ Uczta u Mistrza Kleksa”

- pomagamy Mateuszowi przybrać postać ludzką,

- lekcja geografii oraz zajęcia sportowe „w Kleksoklasie”

3.  Poczęstunek- wspólne przygotowanie i degustacje.

4.  Wręczenie nagród

 i upominków.

 

1.  Wspólne oglądanie wybranych fragmentów filmu „ Akademia Pana Kleksa.

2.  Zajęcia warsztatowe:

- „ Uczta u Mistrza Kleksa”

- pomagamy Mateuszowi przybrać postać ludzką,

- lekcja j. polskiego                              „w Kleksoklasie”- ( l. w-f)

3.  Poczęstunek- wspólne przygotowanie i degustacje.

4.  Wręczenie nagród

i upominków.

 

 

-produkty spożywcze do zajęć, farby, kartony, mazaki, bibuła, plastikowe talerzyki, sztućce,

 -nagrody rzeczowe,

- sprzęt sportowy,

-art. spożywcze

 

Bożena Stępniewska-              -Szewczak, Barbara Kopeć,

Barbara Domańska,

Anna Sowa

Środa   18.02.2004

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Z zimą za pan brat”

 

 

 

1.      Kulig:

- jazda saniami i małymi sankami,

- ognisko z pieczoną kiełbaską,

-gry i zabawy na śniegu,

- rozkładanie karmy dla zwierząt leśnych w paśnikach,

- likwidacja wnyków znalezionych w lesie.

Wariant drugi ( w razie braku śniegu)

1.Zabawy sportowe na wesoło.

2.    Konkursy czytelnicze dla                      kl.  I-III

 

 

 

1.Kulig:

- jazda saniami i małymi sankami,

- ognisko z pieczoną kiełbaską,

-gry i zabawy na śniegu,

- rozkładanie karmy dla zwierząt leśnych w paśnikach

- likwidacja wnyków znalezionych w lesie.

Wariant drugi ( w razie braku śniegu)

1.      Gry i grafika komputerowa.

2.      Rozgrywki tenisa-turniej

 

1.Kulig:

- jazda saniami i małymi sankami,

- ognisko z pieczoną kiełbaską,

-gry i zabawy na śniegu,

- rozkładanie karmy dla zwierząt leśnych w paśnikach

- likwidacja wnyków znalezionych w lesie.

Wariant drugi ( w razie braku śniegu)

1.  Program antyalkoholowy                    „ 7 Kroków”.

2.  Zajęcia plastyczne- wykonywanie plakatów

pt. „ Zło czyha”

 

-kiełbaski, chleb, keczup,

-nagrody rzeczowe,

- sprzęt sportowy, brystol, farby, kolorowy papier                     

 

Bożena Stępniewska-              -Szewczak, Barbara Kopeć,

Barbara Domańska,

Anna Sowa

Czwartek  19.02. 2004

 

 

 

 

 

Karnawał trwa

 

1.  Konkurs strojów karnawałowych i przedstawianie postaci.

2.  Wybór mistera i miss zimowiska wg następujących kryteriów:

- sprawność fizyczna i manualna,

- muzykalność,

-pomysłowość,

- umiejętność prezentacji

3.  Poczęstunek.

4.  Zabawa karnawałowa.

5.  Podsumowanie konkursów, wręczanie nagród i upominków.

6.  Zajęcia z rytmiki (aerobik, nauka kroków tanecznych)

 

1. Konkurs strojów karnawałowych i przedstawianie postaci.

2. Wybór mistera i miss zimowiska wg następujących kryteriów:

- sprawność fizyczna i manualna,

- muzykalność,

-pomysłowość,

- umiejętność prezentacji

3. Poczęstunek.

4. Zabawa karnawałowa.

5. Podsumowanie konkursów, wręczanie nagród i upominków.

6. Zajęcia z rytmiki (aerobik, nauka kroków tanecznych)

 

1.     Konkurs strojów karnawałowych i przedstawianie postaci.

2.  Wybór mistera i miss zimowiska wg następujących kryteriów:

- sprawność fizyczna i manualna,

- muzykalność,

-pomysłowość,

- umiejętność prezentacji

3.  Poczęstunek.

4.  Zabawa karnawałowa.

5.  Podsumowanie konkursów, wręczanie nagród i upominków.

6.  Zajęcia z rytmiki (aerobik, nauka kroków tanecznych)

 

-pączki, napoje, owoce, ciastka, cukierki,

-nagrody, upominki,

-materiały piśmienne,

-sprzęt sportowy.

 

Bożena Stępniewska-              -Szewczak, Barbara Kopeć,

Barbara Domańska,

Anna Sowa

Piątek   20.02. 2004

 

 

 

 

„W harcerskim kręgu”

 

1.  Układanie ogniska, szyfry (znaki rozpoznawcze).

2.  Pierwsza pomoc (samarytanka)

3.  Uczymy się piosenek turystycznych i harcerskich, pląsy harcerskie.

4.  Harcerski tor przeszkód.

5.  Układanie słów piosenki o zimowisku na melodię znanej piosenki harcerskiej.

6.  Poczęstunek po harcersku.

7.  Wręczenie upominków.

8.  Podsumowanie ferii.

 

1.  Układanie ogniska, szyfry (znaki rozpoznawcze).

2.  Pierwsza pomoc (samarytanka)

3.  Uczymy się piosenek turystycznych, pląsy harcerskie.

4.  Harcerski tor przeszkód.

5.  Układanie słów piosenki o zimowisku na melodię znanej piosenki harcerskiej.

6.  Poczęstunek po harcersku.

7.  Wręczenie upominków.

8.  Podsumowanie ferii.

 

1.     Program antyalkoholowy

 „7 Kroków”

2.     Pierwsza pomoc (samarytanka).

3.     Uczymy się piosenek turystycznych, pląsy harcerskie.

4.     Harcerski tor przeszkód.

5.     Układanie słów piosenki o zimowisku na melodię znanej piosenki harcerskiej.

6.     Poczęstunek po harcersku.

7.     Wręczenie upominków.

8.     Podsumowanie ferii.

 

-kartony, bibuły, mazaki, wyposażenie apteczki, papier ksero,

- art. spożywcze,

- sprzęt sportowy

 

Bożena Stępniewska-              - Szewczak, Barbara Kopeć,

Barbara Domańska,

Anna Sowa

 

 

 

 

 

Osoby wspomagające:

ü  Iwona Czerniewicz,

ü  Małgorzata Miernicka,

ü  Jerzy Murawski,

ü  Marta Gruszka,

ü  Marta Gajowa

 



 
Życie szkoły
Historia szkoły
Geneza szkoły
Nauczyciele
Udział w programach i projektach
e-learning
Prace uczniów
Dokumenty szkoły
BIP
COMENIUS
Galeria